Disturbia är igentligen inte så jävla bra, utan det är bara för Shia är med i den.

Det är sant, Disturbia är igentligen inte så jävla bra, utan det är bara för Shia är med i den, som jag kan kolla på den flera gång er om dagen. För Shia är het, och han är min låstas pojkvän just nu när jag inte har någon annan. och för att förklara "låstas pojkvän" för er alla, (rätt säker på att det kommer en och annan kommentar om att jag kan väll inte få någon annan och bla bla bla. Palla sånna kommentarer, dem publiceras inte ändå. Notice!
En låstas pojkvän är den mannen har som bakgrundsbild på sin dator, läser om på nätet och kan kolla på hans filmer om och om igen. Shia är min just nu, innan har det varit Björn Gustafsson, Danny Saucedo, Soran Ismail & Matthew Gray Gubbler. Kände att det var Shias tur nu. (nästan bara för hångelscenen i Disturbia, men pssst, säg det inte till han)
men visst är mannen i mitt liv het ;)



snart måste jag börja packa träningsväskan och dra mig, träning today again, jag syndade igår, förlåt.

Kommentarer
Postat av: liene

Hoppas du får en bra dag:)

2008-07-01 @ 11:42:55
URL: http://lienes.blogg.se/

Lämna ett spår här:

ditt namn :
Kom ihåg mig?

adress jag kan nå dig på: (enbart jag som ser den)

har du en blogg som jag kan besöka:

vad du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0