Godmorgon alla glada

jag har precis kommit hem igen. har varit och tränat, (ja jag är jävligt stolt över mig själv!)
så nu är jag hemma, igen, svettig och äcklig, och ska slänga mig i duschen, då jag har fobi för att duscha på allmänna ställen, som typ badhus och gym.
Där efter ska jag skriva en CV och sen antingen ta mig in till stan och lämna den på arbetsförmedlingen, eller mejla den till min handledare. Just nu lutar det åt att jag mejlar den, så jag inte orkar åka in till stan en runda till!
i eftermiddag/kväll ska jag ta mig ut och springa en runda, Gud vad jag motionerar igentligen. Men vill man gå ner i vikt så vill man.

Jag tänker på dig hela tiden, på hur du mår, och vad du gör.
Jag hoppas med hela mitt hjärta att du klarar detta, och jag kommer finnas där för dig every step on the way!


Kommentarer
Postat av: Stephie

svar från min blogg. Ja, jag vet att du finns för mig & att du måste tänka på honom just nu. Något annat förväntar jag mig egentligen inte. & glöm inte, att jag finns här om du behöver prata <3

2008-06-27 @ 12:47:22
URL: http://thismess.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jo annars var nog kvällen bra, borde gå idag å ljuga i hop en story till affären så att man kamerna på garantin. Vad söker du för jobba då? Ha en jättebra dag!

2008-06-27 @ 13:02:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Lämna ett spår här:

ditt namn :
Kom ihåg mig?

adress jag kan nå dig på: (enbart jag som ser den)

har du en blogg som jag kan besöka:

vad du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0