frågor och svar part2

Personligt del 2

Hur låter ditt skratt?
Svar: ehm, jadu, mitt skratt har jag fått höra iaf är ett värmande skratt!

Vad gjorde du efter grundskolan? Gymnasie, universitet, utbildning.. osv.
Svar: Gymnasiet i 4 år, då jag hoppade av musik och började på it media istället.

Nämn något som du är en höjdare på att göra, något som vi läsare kanske inte vet.
Svar: jag är fruktansvärt envis, vilket jag inte tror att ni vet där ute. så bestämmer jag mig för någonting så slutför jag det oftast också

Brukar folk glo på dina kläder ibland?
Svar: mja, det vet jag väll inte. jag tror bara det händer när jag har min lila fårtröja ^^

Känner du dig alltid självsäker?
Svar: Absolut inte.

Har du några komplex?
Svar: ja, min mage, mina armar och mina lår har jag stora komplex för. jag önskar dock att mina ögon vore lite "större" a´la Amanda Jenssen

Har du någon gång känt dig ensam?
Svar: ja, det har jag. Jag var rätt utstött i hela högstadiet, och dem tankarna om varför sitter kvar länge!

Favoritband?
Svar: Håkan Hellström

Umgås du mycket med din familj?
Svar: Ja, ganska.

Hur ofta duschar du?
Svar: Varannan dag ungefär. jag måste duscha idag!

Kan du inte visa din familj lite?
Svar: jo, men det blir nog bara min mor,far och katt då. Min lillebror är inte så lätt att få med på bild

Premenuerar/köper du något modemagasin eller annan tidning?
Svar: ibland köper jag Elle magazine, men det är bara när jag ska på långa tågresor.


Du är så speciell hela du, men berätta något vi inte redan vet! Typ om du har synfel, är vänsterhänt, hatar alla katter eller är morgonpigg
Svar: som man ser på bild så har jag glasögon, alltså har jag synfel ^^, jag är allergisk mot all pencillin & antibiotika, förra året såg jag Timbuktu 4 gånger & för cirka tre år sedan var jag punkare med tuppkam!

Ditt bästa minne?
Svar: Mitt bästa minne vet jag faktiskt inte, men jag kan berätta ett annat  från ett nyår för många många årsedan, när jag, Ellinore, min lillebror och Alexander fick en gammal tv att plocka isär. Det roade vi oss med hela kvällen. Jag har jätte många minnen med både Alexander och Ellinore. Det är svårt att ta fram det "bästa" minnet än.

Vem är din förebild?
Svar: Ja, Anine Bing är en stor förebild för mig.

Vem var din första kyss med?
Svar: Robin hette han

Om du åkte till en öde ö och du fick välja ett klädes plagg och en person vad skulle du välja?
Svar: En bikini & Ellinore tror jag. Eller Alesk eller Johanna!

Favoritglass?
Svar: Åhusglassen är inte och leka med. Dem har en smak som heter himmelsk röra, den är fruktansvärt god!

Om du fick beskriva dig med tre ord, vilka?
Svar: överlevare, fotograf och livsglädje

Ville du också bli en lisebergskanin när du var liten?
Svar: Haha, nej. Det ville jag inte.

Tycker du att du är snygg/söt?
Svar: jag kan tycka att jag är söt, sen om man är snygg för andra svara på.

Hade du kunnat träffa en läsare IRL?
Svar: ja det hade jag nog kunnat, kompisar till mig läser ju bloggen så.

Vad är du minst nöjd med på din kropp?
Svar: jag är minst nöjd med min mage, men det ska bort nu!


Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Snart lunch så snart mår man prima.

Ha det gott!

2008-06-17 @ 11:36:58
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: jag kommer inte igåg vad den hette,

2008-06-17 @ 11:41:49
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: E L L I N O R

Ja, jag kollar alltid in på mina läsares bloggar. Det är alltid kul, & mer än några minuter stannar jag allt. Brukar läsa några inlägg :)



Vad är det du fotograferar? Är det modeller eller blommor?

2008-06-17 @ 11:50:07
URL: http://ellinorber.blogg.se/
Postat av: Erika

bara för att håkan är bäst :')

2008-06-17 @ 12:06:12
URL: http://somgravitation.blogg.se/

Lämna ett spår här:

ditt namn :
Kom ihåg mig?

adress jag kan nå dig på: (enbart jag som ser den)

har du en blogg som jag kan besöka:

vad du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0