life in cartoon motion

en kille som jag har känt större delen av mitt liv (som jag har haft en crash on btw), har skaffat flickvän. inte direkt nyligen, utan dem firade precis 6 månader. och jag tänkte liksom okej, grattis.
Nu när jag har börjat motionera så verkar det som att han kollar in mig lite, eller är det bara som att jag inbillar mig?
nu, när han har umgåtts med min granne, och jag har varit ute och gått, eller bara har varit ute och rökat, har han kollat lite extra på mig, på ett sätt jag aldrig har sätt han kollat på mig förr.
det får mig att tänka, vad är han ute efter igentligen?
boys will be boys

Kommentarer

Lämna ett spår här:

ditt namn :
Kom ihåg mig?

adress jag kan nå dig på: (enbart jag som ser den)

har du en blogg som jag kan besöka:

vad du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0