you are everything I wanted?

åh, ja, inte kan man få vara ifred, det blev visst inte ett "smärtfritt break" iaf. när ska han förstå att jag inte är intresserad längre? För en gångs skull kan jag säga att jag har inte kvar några känslor längre, inte en ända. och du har ännu en gång motbevisat dig själv, att du inte är särskilt trovärdig visste jag redan, men att du var så jävla falsk visste jag inte.
"det handlar inte bara om sex" " jag har bara sex med folk jag älskar eller tror det kan bli något seriöst med"
Bullshit, alltihopa.
att du var en player visste jag, och tacka gudarna har jag faktiskt lärt mig utav mina misstag innan.
så, tack för mig, tack för dig, tack för oss. aldrig mer, det finns inte i min värld.
som Per sa, jag är värd någon så jävla mycket bättre, och det håller jag med om.
Ingen av mina kompisar vill se mig med dig, och ingen i min familj. Så HEJDÅ, fuck you right back!


Imorgon ska jag fika med älsklings Pontus, jag har saknat honom jättemycket. Det var så fruktansvärt trevligt att träffa dig idag, och imorgon ska vi prata ordentligt. du är bäst bäjby, ILY very mucho!

festen var helt ok, jag drack inget, Per drack för mycket. Tack för en trevlig kväll folk, I have really missed U. detta behövde jag verkligen. Tacktacktack för ni underbara människor.

hoppas alla andra har haft en bra dag, det har jag.
puss!


hoppas at

Kommentarer

Lämna ett spår här:

ditt namn :
Kom ihåg mig?

adress jag kan nå dig på: (enbart jag som ser den)

har du en blogg som jag kan besöka:

vad du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0