10 000 nights of thunder, it's got to stop

"skit i det, det är inte värt det"
vet ni hur trött jag är på att M aldrig kan bestämma sig.
nu när faktiskt hade tänkt att ge han en chans att visa vad han går för, så bara sabbar han det direkt!
visst bara känner man ironin direkt
"jag gillar dig som du är" eller vad fan han nu har skrivit.
JAG SKITER I DIG NU! fattar du det?
jag vill igentligen inte ha något med dig att göra. JAG HAR ANNAT ATT TÄNKA PÅ!
jag kan inte återgå till samma sak som jag har gjort i tre år.
DU ÄR INTE BRA FÖR MIG, DU ÄR INTE TILLRÄCKLIGT BRA FÖR MIG!
JAG FÖRTJÄNAR SÅ JÄVLA MYCKET BÄTTRE, ÄN ATT DU SKA GÖRA PRECIS SOM DU VILL MED MIG ALLTID.
jag kan faktiskt inte hålla på såhär längre, det måste bli ett stopp någonstans. För i slutänden sårar du mig bara tillslut ändå.
Säg inte att du kommer "ge upp" något du vill för mig, för det vet jag att du inte kommer att göra.
du kommer inte att skita i att åka, du kommer åka.
Först nu, sen om ett år och sen ett år till. 3 år.
tror du verkligen på det själv, att jag kommer satsa mitt hjärta på något som inte kommer bli stabilt fråns om tre år?!

va, tror du att jag är så dum.
Jag vet att du fortfarande träffar henne, och jag vet om att jag är totala motsattsen jämnfört med henne.
"jag gillar när tjejer är lite större" bullshit, det gör du inte alls.
igentligen bryr du dig inte alls om mig. du vill bara ha någon att leka med en stund.
och jag tänker inte vara den som blir sårad en gång till. VERKLIGEN INTE!
så från och med nu, är det DU som ska få höra av dig. jag gör inte det!
jag kommer inte ringa, smsa, skriva, eller kolla din bdb fler gånger. Icke.
jag tänker inte göra något som kan skada mig, då det finns värre saker i mitt liv nu, och jag vill konsentrera mig på att behålla en av mina bästa vänner i livet istället. jag kommer att ägna mitt liv åt han just nu ist. Jag kan inte sitta och tycka synd om mig själv för att du sårar mig, gång på gång på gång på gång på gång.
Detta är mitt avsked till dig,

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Winnerbäck är min största idol. Ingen berör mig så som han gör med sina klockrena texter. Träffat honom har jag också gjort :)



Jag har haft en bra dag, jobbat 15.30-23.00. Men det gick bra på jobbet så :)



Har du haft en bra dag sötnos?

Kram!

2008-06-26 @ 23:44:48
URL: http://onemoretry.blogg.se/
Postat av: LOVISA

Det var ju inte alls bra :( Jag vet hur det känns. På bara ca en vecka har 6 personer i min närhet varit med om olyckor, legat på sjukhus eller blivit vittne till en dödsolycka. Gråtit en del jag med.

Men det kommer nog lösa sig med din kompis :) Var bara positiv!!



Jag sommarjobbar på en fabrik, men nästa vecka ska jag få andra arbetsuppgifter. Typ städa och göra frukost o så. Helt okej :)



Kramkram!

2008-06-26 @ 23:59:05
URL: http://onemoretry.blogg.se/

Lämna ett spår här:

ditt namn :
Kom ihåg mig?

adress jag kan nå dig på: (enbart jag som ser den)

har du en blogg som jag kan besöka:

vad du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0