frågor och svar part1

Personligt del 1:

Har du någon dold talang, Titti? och i så fall vadå för någon?
Svar: jag är en hajare på munspel, vilket min morfar lärde mig spela när jag var liten.

Vad är din favoriträtt?
Svar: Allt med kyckling går hem! Mums

Pinsammaste ögonblicket i ditt liv?
Svar: uhm, jag tror det var när mitt knä gick ur led för lite över 3 år sedan och dem fick klippa upp mina ridbyxor, såklart var det en väldigt snygg kille som skulle göra det. Då var jag röd i huvudet.

Vad vill du jobba med när du blir äldre?
Svar: jag vill jobba antingen som fotograf, helst modefotograf eller pressfotograf, annars vill jag nog jobba med något inom musik.

Om du vore en pojke, hur skulle du sett ut då? (iklädväg...)
Svar: typ som Måns i Vincent Vicious. Han är en riktigt fin man det där.

Vad är det för färg på din tandborste?
Svar: den är lila! :D

Är du kär?
Svar: jag var det innan, men jag har slutat att ge hjärtat rätt ut, för det slutar bara med att någon blir sårad tillslut.



Hur lång är du?
Svar: 163,5 cm lång är jag.

Jag har en fråga, om du fick välja ett ord som beskrev dig själv, vad skulle det vara och varför?
Svar: överlevnad. för allt skit som jag har gått igenom dem senaste åren har jag ändå hållit mig vid liv.

Har du kysst någon?
Svar: Ja.

Vilken är din favoritfilm?
Svar: The Notebook är en klar favorit. Och en film som heter Candy med Heath Ledger. Den är verkligen underbar!

Brukar du bli igenkänd på stan?
Svar: det beror på hur man ser det. Med denna bloggen är jag inte känd över huvudtaget. men min bilddagbok har folk varit inne och tittat på och kommit ihåg mig. Så på festivaler och liknade så kommer det ofta fram personer som vill prata med en! Sånt är alltid kul!

Det är ett tag sen men du kanske kommer ihåg varför du valde just det gymnasieprogrammet du valde?
Svar: Jag gick IT media på John Bauer gymnasiet, mest pga att jag ville läsa media och kom inte in på media i kristianstad. Jag känner väll inte att jag har lärt mig så mycket inom media där, utan att jag växte mer som person vilket min mentor sa till mig på studenten också.

I vilka länder har du varit i?
Svar: Sverige, Danmark, Norge, Tyskland, Grekland och Turkiet.

Har du pojkvän?
Svar: Nej, jag är fri som en fågel.

Har du några syskon? Hoppas du får en trevlig helg!
Svar: Yes! En lillebror som är en riktigt duktig brottare. Sebastian ♥

Vad väger du?
Svar: Vet inte exakt, men vill gå ner.

Vilken är den finaste platsen på jorden?
Svar: Den finaste platsen på jorden är helt klart standen i Alanya i solnedgången. Att höra havet slå mot stranden och kolla på solnedgången är nog det bästa jag har gjort i mitt liv!

Hur ser din familj ut?
Svar: Mamma, Pappa, Jag, Lillebror & Katten Kaffe

Bästa ovana?
Svar: jag är rätt slarvig, men när jag städar och hittar grejer är det som att få det på nytt igen!

Vad lyssnar du på för musik för tillfället?
Svar: Håkan Hellström & Broder Daniel. Men mycket på Lykke Li och Scarlett Johansson, Kleerup, Justice, Kent och Babyshambles.

vart är det nordligaste du varit i sverige?
Svar: Typ någonstans i Dalarna tror jag. Min lillebror har varit i Kiruna. Men jag har bestämmt mig för att ska jag besöka min vän POG Marre och Jesper när dem har flyttat till Kalix. det verkar vara en fin stad! :)

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: jayne

hej hopp

2008-06-16 @ 06:27:31
URL: http://jayne.blogg.se/

Lämna ett spår här:

ditt namn :
Kom ihåg mig?

adress jag kan nå dig på: (enbart jag som ser den)

har du en blogg som jag kan besöka:

vad du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0