frågor och svar part3

Vad äter du till frukost?
Svar: jag äter yoggi med müsli, och ibland en grovbrödmacka! + att jag dricker alltid multivitamin till!

Är du vig?
Svar: nä, det är jag inte. jag ät tillräckligt vig för att komma upp på en häst. Men iom min knäskada så måste jag ändå använda pallen.

Vilken vän har du känt längst?
Svar: Ellinore är den jag har känt längst. Men den personen som känner mig bäst är nog Stephanie.

Vad i ditt utseende gillar du mest respektive minst?
Svar: jag gillar mina ben just nu, och mina ögon, mun & bröst. Minst gillar jag min mage, lår och armar.


Går du fortfarande i musikklass?
Svar: nej. jag går inte i skolan alls längre. Däremot gick jag ett år på musik innan jag bytade till Media

Har du något husdjur?
Svar: Katt. Kaffe.

Vad tycker du mest om?
Svar: Kärlek. Musik & kreativiet.

Röker du?
Svar: ja, eller nja, jag håller på att sluta.

Berätta om en vanlig dag i ditt liv?
Svar: En vanlig dag hos mig består mest utav att jag vaknar vid 10 tiden då mamma ringer, och sen sitter jag och svarar på kommentarer och skriver ett inlägg, sen går jag ut och går en runda för att äta fruktost sen när jag kommer hem.
Oftast sätter jag mig sen för att redigera lite bilder och tittar lite på TV.
Vid 17.00 tiden så går jag in till grannen och leker med deras två åring en stund. Sen går jag in, ringer Ellinore och går ut och gå en runda till. Sen sitter jag mest framför TV:n och kollar på diverse program. Vissa dagar åker jag ner till stallet eller in till stan.

Gillar du att sjunga?
Svar: ja det gör jag.


3 saker du är mest nöjd med din kropp?
Svar:  Benen. Munnen. & mitt hår när jag och det kommer överrens.

Vad har du för skostorlek?
Svar: 37.
.
Vad har du för dator?
Svar: jag har en HP dator som jag fick när jag gick ut från gymnasiet. Dock har jag haft den i tre år snart. Då detta  har varit min skoldator också, och nu fick alla studenter med godkända betyg sina datorer utav skolan

Hur många läsare har du per dag?
Svar: idag har jag haft c:a 400 unika besökare =)


Yoghurt eller filmjölk?
Svar: yoghurt

Vad betyder bloggen för dig?
Svar: Den betyder mycker för mig, jag kan nå ut till människor på ett annat sätt. jag han också få hjälp utav er underbara läsare på diverse problem. puss:*

Vilket fikabröd tycker du är godast?
Svar: Små cupcakes är alltid en favorit!

Bästa Håkan låten?
Svar: Den bästa låten med håkan är nog "nu kan du få mig så lätt". Dock finns det väldigt många bra låtar med Håkan.

Dricker du Kaffe?
Svar: nej, det gör jag faktiskt inte. Jag har dricker dock Vanilj latte.

Vilket är de finaste djuret i världen?
Svar: jag inbillar mig att det är hästar hela tiden, men jag tror nog att jag gillar Ekorrar bättre ^^.


Du får en önskan. Vad önskar du?
Svar: Kärlek till alla i världen

Skulle du kalla dig själv 'djup'?
Svar: haha, jag vet faktiskt inte. Det är inte upp till mig att avgör det igentligen. Ibland kan jag väll vara rätt "djup". men oftast är jag lika ytlig som alla andra.

Har du många eller några nära vänner?
Svar: jag har faktiskt rätt många vänner, men vädligt få jag litar på

Har du lätt för att lita på folk?
Svar: nej, jag har inte det igentligen. dock använder jag min blogg rätt mycket för att öppna mig inför människor, även om jag inte ser deras reaktioner.


Vart ligger ditt favoritställe i sverige?
Svar: Göteborg, hela göteborg. Den staden kommer snart vara mitt hem.

Har du någon gång varit kär på riktigt?
Svar: Ja, det har jag.

Vad är det mest romantiska en kille kan göra enligt dig?
Svar: Det mest romantiska en kille kan göra är att låta mig bevittna en förändring i han.

Hur ser din drömpojke ut?
Svar: jag tror att jag har svarat på den frågan innan. Måns i Vincent Vicious (som även är en kär kompis till mig) är en riktigt stilig man. Matthew Gray Gubler är också en väldigt stilig man.

vem är din bästa vän?
Svar: Stephanie är min bästa vän. det har hon varit i snart två år. dock har vi varit väldiga ovänner innan. men det har fixat sig nu. ILY :*

Hur mycket gillar du Håkan Hellström på en skala 1-10?
Svar: Åh, Håkan Hellström är riktigt bra. minst en 9. Det är bara Bob Dylan, Lars Winnerbäck & Johnny Cash som är tior.



Kommentarer
Postat av: Josiee

roligt att läsa:)Hoppas du sover gott!

2008-06-18 @ 01:55:16
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Anna

Klart det svider, jag släpte min livs stora kärlek efter tre år. Vi var även förlovade och sambos, hade aldrig älskat någon eller enns känt på det sättet, han var den enda jag känt så för. Men han svek mig på alla tänkabara sätt och jag har gått igenom en tuff tid i mitt liv, men man måste släppa så är det och det viktigaste här i livet är endå att man själv mår bra, man kan vilja mycket, men även om man vill det så kanske det inte är det rätta för än själv, det rätta kanske kommer senare och det svårt att tala emot det för vad vet vi om framtiden och många gånger har det väll hänt alla att slutet endå blivit gott.



Du klarar det där galanat, tänkt på dig själv nu och njut livet som sagt, en dag kommer det någon som förtjänar din uppmärksamhet och det kommer du märka - det lovar jag! :)



2008-06-18 @ 01:58:43
URL: http://annaphe.se
Postat av: Stephie

ily 2 <3

2008-06-19 @ 19:20:22
URL: http://thismess.blogg.se/

Lämna ett spår här:

ditt namn :
Kom ihåg mig?

adress jag kan nå dig på: (enbart jag som ser den)

har du en blogg som jag kan besöka:

vad du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0