idi-jävla-ot

att kalla någon för tjockis, eller skriva att man en dag kommer se någelunda bra ut. det är verkligen bland det bästa som finns eller hur?
att trycka ner någon annan, för att man tror att man ska må bättre då, är verkligen det bästa en person kan göra eller hur?
haha, iom tre minuter fick jag 2 nästan identiska inlägg, för två olika tjejer som är kompisar. shit alltså, har man inget bättre för sig än att skriva sådana grejer.
och visst, jag kanske har "spammat" folk, men ursäkta, att fråga en fråga och sen få ett svar på det är faktiskt inte fel.
Och jag behöver verkligen tips på hur man går ner i vikt på ett någelunda lätt vis, då tycker jag inte att det är fel att skriva till dem bloggarna som ligger uppe på blogg.se startsida då.
eller vad tycker ni där ute?
och att lilla Tora, eller vad hon nu hette, måste skriva, "tjockis" & att jag någon dag kanske kan se någelunda ut, betyder bara att hon inte har så mycket självförtroende själv, och måste hacka på andra.
Men det som hon se som att trycka ner mig, ger mig mer motivation.
Så tack för den!
kösshejs

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Jag får miljoner spammkommentarer varje dag... och det är ganska naturligt att tro att din också var en "besökarbegärarkommentar" eftersom det var samma stuk på det hela, så jag missförstod det i så fall :/

Sorry.. :'(

Dock tycker jag att det är lite synd att du skrev i Toras blogg att hon bett mig att "skriva likadant". För det första var inte min kommentar taskigt menad och för det andra så har jag faktiskt en egen vilja...



Men whatever...

Onödig diskussion när jag ändå hade fel ^^ heh..

2008-06-24 @ 23:41:24
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Haha jo, jag ska hälsa henne de... :P

Tack :)

2008-06-24 @ 23:54:56
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Jasmine

Tack så mycket för ert tacksamma svar. Nej det är sant, jag förstår verkligen inte vad denna person menar, fegt när de är anonyma också. Jag måste verkligen säga angående detta inlägg - idioter! MVH //Jas

2008-06-25 @ 12:03:05
URL: http://byjasmine.blogg.se/
Postat av: Ella

smart att ge sig på antonolivensjo.blogg.se flickvän och daniel g:s gamla kamrat.

dock kan jag hålla med om att det är jävligt omoget att svara på det sättet hon gjorde. Jag menar, man har inget att förlora på att vara sjyst och trevlig. Att hålla på såhär är bara pinsamt. Men vart skrev hon så? Och elin och hon är ju gamla kompisar? Och kul att du heter Gilbert! Forska lite i hennes bakgrund får du se ;) keep up the good work! Och fortsätt hålla en god ton! Kram E

2008-06-25 @ 17:41:24
Postat av: Titti

Svar: Ella, jag har inte "gett" mig på någon. Jag svarade henne bara.

Vart hon kallade mig tjockis? i sitt inlägg som hon ändrade sen. Ja, jag har förstått att hon och Elin är gamla kompisar, vad har det ens med saken att göra? Anledningen till att jag skrev det inlägget är att jag blev irriterad, inte bara på henne, utan alla anonyma. Och om du hade fått dem sakerna som folk skrev till mig igår, så hade du nog också blivit irriterad. Dem kommentarena som jag fick igår, tog jag bort. precis som hon gjorde. Och att det var igår & det är glömt nu. Inte lönt att upprepa det gamla. eller hur?

2008-06-25 @ 18:07:26
URL: http://tittigilbert.blogg.se/
Postat av: Matilda

Både du och Ella är så roliga. Speciellt eftersom ni inte vet ett skit om henne, hennes bakgrund eller hennes förhållanden :)

2008-06-26 @ 13:00:33
URL: http://matildalovisa.blogspot.com

Lämna ett spår här:

ditt namn :
Kom ihåg mig?

adress jag kan nå dig på: (enbart jag som ser den)

har du en blogg som jag kan besöka:

vad du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0