jag tänkte.

jag tänkte dela med mig av en text jag skrev för ett halv år sedan ungefär. Det handlar om en kille jag har varit förälskad i sen april 2005. Enjoy och kommentera gärna vad ni tycker!
puss! jag vill inte nämna några namn här, och jag kommer inte göra det heller.

" it's kinda a lovestory men ändå inte.
alla har väll någonsin känt att man aldrig kommer glömma en person, alltså, känna att den personen is the one. Jag tror jag har träffat min. Han får mig alltid att skratta, i hans närhet ler jag alltid. Saker som påminner mig om honom gör mig glad, små ord, eller en viss låt. Ett band, Arctic Monkeys, är ett av dem många banden som gör mig påminnd om honom.
Våren 2006, och han och jag jobbade på samma plats ute på Ballingslövs kök. Igentligen så snodde han min plats, jag hade varit borta i två dagar och då blev han plaserad på min plats.
Så jag fick först hjälpa farmor, och sen hjälpa han om han behövde hjälp. Jag hade nog dem roligaste tre dagarna på det lovet just då. Dem små stunderna med honom. Jag kommer ihåg att farmor sa att jag inte skulle flörta med honom, för att han hade en flickvän som hade varit och hälsat på honom ute på jobbet. Och jag förstår henne, att hon trodde att hon var hans flickvän, men det visar sig i själva verket vara hans lillasyster. Dem är inte alls lika, hon är blond och blå ögd, han är mörk hårig och har bruna ögon. Jag hade nog sakt det samma då systern är så jävla söt.

Men iaf, sommaren där var den bästa sommaren att jobba på ever. Vi var på samma våning, jag, han och vår yngsta medarbetare, och vi hade nog dem roligaste sommaren ever. Vi snackade musik, jag jobbade alldeles förlite, jag ville ju bara vara borta hos dem. Vi snackade om att dra på where the action is tillsammans, även till Arctic Monkeys i Stockholm, där av att det bandet påminner mig om honom. Det gick nästan ett år, och vi träffades igen, denna gången var jag hos min far borta på fronterna & han hos sin på literingen. Vår yngsta medlem hade jobbat sig uppåt och tagit över vår gamla plats på dem tunga lådorna. Detta året var nästa bättre än förra, då jag hade så mkt fritt att jag inte behövde oroa mig över vad bossen skulle säga. Jag var nere på literingen ändå hälften av tiden när jag skulle lämna olika fronter, eller hämta och lämna nere i terminalen. Så jag pratade mycket med honom denna sommaren med, och varje tisdag och torsdag om jag minns rätt så var det tips runda på jag gick med han och hans familj. Det kvittade om det ösregnade, vilket det gjorde vissa gånger, jag skulle ut och gå den där jävla rundan runt Ballingslöv, jag fick ju vara med han.
Som den gången när vi precis hade kommit utanför fabriken och jag försökte tända en cigg, din pappa klagar alltid på att jag röker, men idag skulle du också göra det, så du tog tag i ciggen och knäckte den. Min pappa frågade vad du gjorde och du svarade "jag försöker bara få henne att sluta röka dem där jävla cancer pinnarna"
Denna sommaren gjorde jag ett eget festival band till bara han. det finns alltså bara ett i hela världen, och han har det. underbart snyggt är det i plast och skrivit "B-löv 2007 forever" på.
Dessa fyra veckorna gick alldeles försnabbt, då han faktiskt han mobba mig för en massa grejer, (always på skoj ofc.) bland annat om hur jävla osmidig jag var, mina festivalband på armen, Timbuktu tröjan, jag kan inte komma på allt. Och jag pratade om mina jävla Johnny problem som jag hade då, och han fick mig alltid att le och se det positiva på någon jävla vänster.
Jag kommer ihåg det sista ha sa till mig innan semsestern när jag sa att "jag kommer verkligen att sakna dig"
då kläcker han ur sig "när det är vår tid träffas vi igen".
han är världens bästa kille, och jag är upp över öronen förälskad i han. Jag kommer antagligen alltid att vara det också. han är min "the one". Och som jag ser det så tar ingen hans plats, någonsin.
och jag vet, ni trogna läsare har väll fått läsa om många "the one", men denna gången är jag säker.

Han får mig att vilja vara en bättre människa. Dem gångerna jag försöker röka, är det du som är motivationen, det är dig jag vill ha.
Jag vet att du antagligen inte kommer läsa detta, och att du antagligen aldrig kommer få veta hur jag känner. Men om du gör det, så hoppas jag med hela mitt hjärta, att du förstår att jag aldrig kommer vilja göra dig något illa, att jag alltid kommer göra det som är bäst för dig.
Jag lovar och svär, hade jag fått en enda önskan, så hade det varit att jag fick ha dig med mig för resten av mitt liv, med dig är jag stark, med dig orkar jag ta mig igenom allt skit.

Och om inte, så vill jag bara tacka för att du finns i mitt liv, tacka för att du är den mest underbara personen jag har träffat i hela mitt liv. TACK TACK TACK!
<3
"

Kommentarer
Postat av: evelina

jäklar vilken cool heather :D

kika gärna in i min blogg och skläng in en komentar om du vill , skulle bli jätte glad :)

ha en bra dag.

2008-06-17 @ 11:16:56
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: jessica andersson

Haha.



Ja visst är den snygg, det första jag tänkte när jag såg den var ge mig! haha :) ha det bra!

2008-06-17 @ 11:30:13
URL: http://livetenligtjessicaah.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: hehe, skönt!



jodå, har sovit gott :D

2008-06-17 @ 11:32:04
URL: http://malinsh.blogg.se/

Lämna ett spår här:

ditt namn :
Kom ihåg mig?

adress jag kan nå dig på: (enbart jag som ser den)

har du en blogg som jag kan besöka:

vad du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0