vad man hinner göra mellan 09.12 & 13.37?

- gå upp.
- ta på sig
- borsta tänderna
- låsa ytterdörren
- tända en cigg
- springa till bussen
- sitta på Arbetsförmedlingen & ha ett 5 minuters prat med Irjana.
- ha en timmes möte med handledare
- tända en cigg
- ringa mamma
- köpa cigg
- tända en cigg
- ha ett halvtimmes snack med Jasse.
- tända ännu en cigg
- hoppa på bussen
- prata med mamma
- tända en cigg
- gå upp för en backe
- låsa upp ytterdörren
- göra mackor
- sätta igång Tv:n
- bråka med DVD:n
- kolla på Irene Huss - Glasdjävlen
- mysa med katten
- sätta igång Irene Huss - nattvakt
- skriva en helt obefentlig lista på saker ingen bryr sig om.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för kommentaren!! :) Skönt att du delar mina huvudbilder av dessa folkslag haha

2008-06-19 @ 13:51:08
URL: http://echelon.blogg.se/

Lämna ett spår här:

ditt namn :
Kom ihåg mig?

adress jag kan nå dig på: (enbart jag som ser den)

har du en blogg som jag kan besöka:

vad du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0