you go girl!

http://www.youtube.com/watch?v=t_9QHCTljtE

allvarligt. jag blev verkligen pepp utav denna videon.
och jag är grymt nervös, imorgon är första vägningen sen jag började för en vecka sedan.
mitt "mål" för veckan var 0.5-1 kg. jag hoppas verkligen att jag har klarat det.
och idag har även varit en dag utan godis över huvudtaget.
jag är faktiskt stolt över mig själv.

som jag har sakt tidigare så kommer jag inte börja berätta än vad jag väger för hela världen. dock kommer jag börja med den sen. mitt mål är iaf att väga runt 60kg vid nyår, alltså om ett halv år. och jag tror faktiskt att jag kan klara det.
min drömvikt är dock mellan 53-56kg, men jag får se om jag går ner hela vägen.

btw, idag har jag & Mindy gått till Finja sjön och tillbaka till stan igen, det tog oss typ 3 timmar. vi gick ju inte jättesnabbt precis, men vi rörde oss, och det är en början.
Där efter så var vi på gymmet och tränade en timme!
jag är nöjd med dagen!

hoppas att alla har en bra dag!
kram

Kommentarer
Postat av: Mannen med stort D*

Haha, jo, jag listade ut det efter ett tag ;)



DU SKA VARA STOLT! :) Jag blir stolt över dig när jag ser folk som sig. Jag är rätt duktig på diet och träning om jag får säga det själv :) Men jag hoppas du att lyckas. Kom gärna om du behöver råd :)

2008-06-23 @ 23:46:37
URL: http://mannenmedstortd.blogg.se/

Lämna ett spår här:

ditt namn :
Kom ihåg mig?

adress jag kan nå dig på: (enbart jag som ser den)

har du en blogg som jag kan besöka:

vad du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0